26 Ağustos 2011 Cuma

Anılara Yolculuk

İnanamıyorum.
Çünkü ben yarın Doğu Avrupa'nın kalbine yolculuğa çıkıyorum. Baltık'ın incilerine gidiyorum.
Riga-Tallinn ve gözyaşlarımı, anılarımı, en mutlu günlerimi, en güzel dostluklarımı bıraktığım Vilnius'a.
İçimde deprem var sanki! 
Ah anlatabilsem hislerimi size...

Ben bir hayalimi daha gerçek yapıyorum ve hayallerimle gurur duyuyorum. Diyorum ya; en büyük lüksüm hayal yapmak benim.

28 Haziran'dı döndüğüm gün. 
Ben Vilnius'a tekrar elbet geleceğim demeye 2.ayımda başladım. Hiç vazgeçmedim. Geçen gün çok yakın bir arkadaşımla soluksuz sohbet ediyoruz. Dedi ki; ''Öznur, hatırlasana! Sen döndüğün ilk gün dedin gidicem diye, ve gidiyorsun'. Evet gidiyorum.

Mutluluğumu benimle aynı hisleri yaşamış, o ufak, soğuk, yanlız ülkemizde-evimizde yaşamış olanlar anlar. 

Ben Bayram'a gidiyorum. Herkesler gibi evime gidiyorum. Çok özledim!
Hayal ediyorum hala oraya varacağım günü. Engel olamıyorum, ağlıyorum. 

Döndükten sonra uzun bir süre 'out of order' olacağımdan katiyen eminim. Kendime geldiğim zaman seyahat notlarımı ve yaşadıklarımı sizlerle paylaşacağım.

Herkese güzel bayramlar diliyorum, ait olduğunuz evlerde ve sevdiklerinizle! 

Öznur


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder